در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت بدهی منابع شیرخشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده‌اند
        سالم‌خبر: عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران، گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت منابع تهیه شیر خشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده اند. هادی احمدی با بیان اینکه داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک، پول ندارد، افزود: در کل کشور ۱۶ هزار داروخانه فعالیت دارد که با بیمه‌های پایه قرارداد دارند و سازمان‌های بیمه گر هم باید به تعهدات خود عمل کنند. وی ادامه داد: وضعیت داروخانه‌ها به علت تأخیر در پرداخت مطالبات مناسب نیست هر سه سازمان بیمه گر تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و نیروهای مسلح به داروخانه‌ها بدهکار هستند. احمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر باید یک ماه پس از دریافت اسناد مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت که تا کنون این مهم اتفاق نیافتاده است. شنبه، 8 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        دولت بودجه ندارد، فهرست دارویی کشور را بسته است
        سالم‌خبر: نایب رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های صنعت پخش ایران، گفت: بودجه لازم برای تامین بازار دارویی وجود ندارد به همین دلیل نیز دولت ورود دارو‌های جدید به فهرست را محدود کرده است. دارو‌های جدید با عوارض کمتر و اثربخشی بهتر در سایه مسائل اقتصادی پشت مرز‌های کشور باقی می‌مانند. وحید محلاتی به فرارو گفت: دی ماه سال ۱۴۰۲ و پیش از آغاز سال نوی میلادی بود (حدود یک هفته مانده به آغاز سال نو) که آخرین محموله وارفارین وارد کشور شد. پیش از این زمان، وارفارینی که وارد شده بود تا ۱۲ /۲۰۲۳ تاریخ انقضاء داشت اما، پیش از انقضاء دارو، مجددا تامین شد.

        سال سختی برای تامین دارو در پیش رو داریم!
        سالم‌خبر: وزیر بهداشت مدعی شده که با پشتیبانی دانش بنیان ها، خواهان تولید دارو هستند. کمبود دارو و وابستگی به خارج بخش مهمی از چالش‌های بازار داروست، با این وجود حمایت از دانش بنیان‌ها مشخص نیست با چه منطقی باید انجام شود.   محمدامین قبادی، دبیر انجمن داروسازان تهران، درباره ادعا وزیر بهداشت مبنی بر حمایت از دانش بنیان‌ها برای تولید دارو گفت: ساخت دارو در ایران ممکن است؛ دانش بنیان‌ها برای گرفتن مجوز‌های خود در وزارت بهداشت دچار مشکل می‌شوند. این مجموعه‌ها محصولات مختلفی ارائه می‌کنند که تاکنون وجود نداشته است. محصولات آن‌ها در معاونت تحقیقات برای کسب کد اخلاق جهت پژوهش‌های پزشکی، دو سال گیر می‌کنند.

        دو وزیر بهداشت و ارتباطات به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت توهین کرده‌اند
        سالم‌خبر: توزیع و فروش دارو توسط سکوهای اینترنتی موضوع چالش‌برانگیزی است که طی یک سال گذشته به التهاب نظام‌سلامت و جامعه داروسازان دامن زده است.