در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
        وزارت بهداشت در صدد است برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع را در سطح شهرها عملیاتی کند و این در حالی است که می توان از ظرفیت مدیریت شهری در پیشبرد این برنامه بهره برد. شنبه، 8 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        ۵۰ درصد از ایرانی ها دچار بیماری‌های دهان و دندان هستند
        سالم‌خبر: معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان، گفت: نیمی از جمعیت کشور از عوارض ناشی از بیماری‌های دهان و دندان رنج می‌برند. حسین فرشیدی، در همایش پویش ملی سلامت دهان و دندان، گفت: بسیاری از بیماری‌ها از جمله فراموشی و سرطان بر اثر عدم رعایت بهداشت دهان و دندان است. وی افزود: باید به سبک زندگی سالم برای پیشگیری از ابتلاء به بیماری‌های غیر واگیر در زمینه بیماری‌های دهان و دندان توجه شود. معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: نباید فقط به شناسایی بیماری‌های غیر واگیر و درمان آن اکتفا کرد بلکه باید از ابتلای دیگر هم‌وطنان به این بیماری‌ها از جمله بیماری‌های دهان و دندان پیشگیری کرد.

        بورسیه دستیاران تخصصی پزشکی برای ارائه‌ خدمت در رشته‌های مورد نیاز
        معاون آموزشی وزارت بهداشت از تصویب آیین‌نامه بورس دستیاری برای جذب دستیاران تخصصی پزشکی در رشته‌های خاص در مناطق محروم خبر داد.

        جنجال ادامه‌دار فروش آنلاین دارو
        ابلاغ آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو و اجرای آزمایشی آن به مدت 6 ماه، داروسازان و دست‌اندرکاران این بخش را نگران کرده است، چراکه در مفاد این آیین‌نامه نقش سکوهای اینترنتی برجسته‌تر و پررنگ‌تر از نقش داروخانه‌هاست و به‌این‌ترتیب سازوکاری برای نظارت‌های وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو فراهم نشده و باتوجه به اینکه مبدأ تأمین دارو در اغلب موارد مشخص نیست.