در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        خشونت‌ در چهاردیواری‌های بدون شاهد
        «با لباس سفید رفتی، با کفن باید بیای بیرون. این زنه که می‌تونه مردش رو جمع کنه و اخلاق‌های بدش رو درست کنه، دعوا که توی هر خونه‌ای هست، حالا لابد تو هم یه کاری کردی اون ‌هم مرده، عصبانی شده دست روت بلند کرده، مبادا به کسی چیزی بگی...» شنبه، 8 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        ۵۰ درصد از ایرانی ها دچار بیماری‌های دهان و دندان هستند
        سالم‌خبر: معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان، گفت: نیمی از جمعیت کشور از عوارض ناشی از بیماری‌های دهان و دندان رنج می‌برند. حسین فرشیدی، در همایش پویش ملی سلامت دهان و دندان، گفت: بسیاری از بیماری‌ها از جمله فراموشی و سرطان بر اثر عدم رعایت بهداشت دهان و دندان است. وی افزود: باید به سبک زندگی سالم برای پیشگیری از ابتلاء به بیماری‌های غیر واگیر در زمینه بیماری‌های دهان و دندان توجه شود. معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: نباید فقط به شناسایی بیماری‌های غیر واگیر و درمان آن اکتفا کرد بلکه باید از ابتلای دیگر هم‌وطنان به این بیماری‌ها از جمله بیماری‌های دهان و دندان پیشگیری کرد.

        ردپای زن معتاد در قتل شوهر خواهرش
        پرونده کشف جسد مرد میانسال در انباری خانه‌اش پس از 10 روز با پیدا شدن ردپای خواهرزنش و مردی موادفروش، وارد مرحله تازه‌ای از تحقیقات شد.

        دوربین های مداربسته، باند زنان سارق را لو داد
        سه زن سارق که با تشکیل باند «نامرئی» از مشتریان بازار و مسافران اتوبوس‌ها سرقت می‌کردند در حالی به اتهام سرقت طلاهای مرد جوان دستگیر شده‌اند که همگی منکر اتهام خود هستند.