در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        ویترین تسنیم شماره 653/ کارگر، رکن جهش تولید است
        رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد، فرمودند: رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید، کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود. پنج‌شنبه، 6 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        ویترین تسنیم شماره 653
        رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد، فرمودند: رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید، کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

        آغاز اجرای آزمایشی برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری کشور در چهارمحال و بختیاری
        همزمان با اولین روز از هفته سلامت که با شعار "سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت" در سراسر کشور در حال اجرا است، اولین دوره آزمایشی برنامه ملی سواد سلامت دانش‌آموزان عشایری کشور در استان چهار محال و بختیاری آغاز شد.

        به گزارش سالم خبر، اسنپ دکتر سامانه ای است که زمان دریافت خدمات را مشخص کرده و افراد می توانند با پزشک به صورت تلفنی یا از طریق پیام رسان‌ها صحبت کنند و این مشاوره های پزشکی به ویزیت تبدیل شده و حتی تجویز دارو نیز انجام می‌شود. این درحالیست که بر اساس اعلام سازمان نظام پزشکی کشور افراد برای انجام امور درمانی خود صرفا باید به پزشکان مراجعه کنند و در مواردی که مشخصات درمانگر در صفحه فضای مجازی درج شده باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه جستجوی پزشک در سایت سازمان نظام پزشکی به نشانی https://membersearch.irimc.org، نسبت به راستی آزمایی اطلاعات درج شده در صفحه تبلیغاتی اقدام کنند.