در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        هله‌هوله (Junk food) عبارتی است كه معمولاً برای غذاها و نوشیدنی‌های بسیار فراوری شده مثل فست‌فودها، نوشابه‌های گازدار، كیك و كلوچه‌های صنعتی، شكلات و آب‌نبات و اسنك‌های نمكی استفاده می‌شود. یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        اعلام اسامی پنج شرکت نخست واردکننده و صادرکننده دارو در کشور
        سالم‌خبر: گمرک کشور برای اولین بار گزارش واردات و صادرات با بررسی ۳۷۳ شرکت تولیدی دارو، مکمل، مواد اولیه و واردکننده دارو منتشر کرد.   بر اساس آمارهای گمرک ایران ، میزان واردات ۳۷۳ شرکت (صنعت دارو) در سال ۱۴۰۲ به میزان ۲.۳ میلیارد دلار بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱ کاهش ۱۳.۶ درصدی داشته است؛ سهم واردات دارو از کل واردات کشور در سال ۱۴۰۲ حدود ۳.۶ درصد بود. همچنین در سال ۱۴۰۲ از ۳۷۳ شرکت مورد بررسی. ۹۸ شرکت صادرات داشته‌اند؛ میزان صادرات صنعت دارو در سال ۱۴۰۲ به میزان ۱۷۰ میلیون دلار بود که ۱۱ درصد کاهش نشان می دهد.

        ۷۹۰ پرونده در کمیسیون صلاحیت ساخت و ورود دارو بررسی و تعیین تکلیف شد
        سالم‌خبر: رییس سازمان غذا و دارو، گفت: از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون ۷۹۰ پرونده ورودی به کمیسیون قانونی تشخیص(صلاحیت ساخت و ورود دارو و مواد بیولوژیک) بررسی و تعیین تکلیف شده است.   سیدحیدر محمدی با تاکید بر پویایی ارسال پرونده از طرف شرکت‌ها به اداره کل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل، گفت: در راستای تحقق شعار سال با همت کارشناسان و رؤسای ادارات ثبت فرآورده‌های تحت نظارت، تمام پرونده‌های PMF باقیمانده از سال ۱۴۰۲ که نقص مستندات نداشته اند، بررسی و اعلام نتیجه شده اند و از تاریخ ۱۵/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پرونده‌های مربوط به سال ۱۴۰۳ در دست اقدام و بررسی قرار گرفته اند.

        محموله روغن خام توقیفی در هرمزگان امکان ترخیص ندارد
        سالم‌خبر: مشاور امور فنی و سیاستگذاری اداره کل فراورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: محموله روغن خام توقیف شده در هرمزگان به دلیل وجود بقایای سموم آفات نباتی در آن، امکان ترخیص و مصرف را ندارد. یوسف صادقیان درباره محموله روغن‌های خام وارداتی که در بندر شهید رجایی استان هرمزگان توقیف شده است، اظهار داشت: معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سال ۱۴۰۰ پس از نمونه برداری از محموله وارداتی روغن خام آفتابگردان به دلیل باقی ماندن سموم دفع آفات نباتی در محموله، مجوز ترخیص را صادر نکرده بود.