در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        درمان‌های خانگی‌ای که برای معده‌درد معجزه می‌کند
        درمان‌های خانگی و طبیعی معده‌درد راهکار مفیدی هستند برای مواقعی که مشکلتان خیلی شدید نباشد و یا اینکه به دارو دسترسی نداشته باشید. شنبه، 8 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        دولت به شرکت‌های داروسازی 60 هزار میلیارد تومان بدهکار است!
        سالم‌خبر: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: دولت به شرکت‌های دارویی ۶۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد مسعود پزشکیان همچنین اظهار داشت: مشکل تولید ما، نبود منابع برای تامین نیاز است؛ شرکت‌های دارویی، دارو تولید می کنند اما دولت پول آنها را نمی دهد؛ لذا برای تولید با مشکل مواجه هستند؛ بدهی 60 هزار میلیاردی دولت به شرکت های داروسازی رقم کمی نیست. وی ادامه داد: ما جلساتی در این خصوص داشتیم و گزارشی هم در صحن در مورد کمبود و گرانی دارو ارائه شد اما نمایندگان مجلس با ارسال گزارش دارویی کمیسیون بهداشت به قوه قضاییه مخالفت کردند که نباید این مخالفت صورت می گرفت.

        سالم‌خبر: گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی در دستور هفته جاری مجلس قرار دارد.

        نمک کم اما یددار مصرف کنید
        سالم خبر: مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: بارها و مکررا تاکید کرده‌ایم که نمک کم مصرف کنید و نمک مصرفی هم حتما یددار و تصفیه شده باشد و نمک یددار برای اینکه ید در آن باقی بماند حتما در مراحل پایانی پخت به غذا اضافه شود. به گزارش سالم خبر، احمد اسماعیل‌زاده، درباره برنامه پیشگیری از کمبود ید در کشور و اقدامات وزارت بهداشت در این زمینه اظهار کرد: این برنامه یکی از موفق‌ترین برنامه‌های وزارت بهداشت بوده و مورد تحسین سازمان جهانی بهداشت نیز قرار گرفته است. با توجه به اینکه خاک کشور ید کافی ندارد، طی سالیان گذشته نسبت به یددار کردن نمک اقداماتی انجام شد که بسیار مثبت بود و توانست تا حدودی کمبود ید را در کشور ریشه‌کن کند.