در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        بهره مندی بیماران مبتلا به «اس ام ای» از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج
        مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با تشکیل صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج، بیماران مبتلا به «اس ام ای» از مزایای این صندوق بهره مند هستند. چهارشنبه، 8 فروردین 1403

        عناوین مرتبط
        مسیر ورود صنایع بخش خصوصی به دانشگاه‌ها باز است
        سالم‌خبر: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: قانون جهش  تولید دانش بنیان مسیر مشارکت دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی  را با صنایع در بخش خصوصی را مشخص و شفاف کرده است. صنایع مختلف می‌توانند در دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌ها حضور پیدا کرده و  R&D تولید و آزمایشگاه‌ها را تجهیز کنند که این خود به منزله معافیت مالیاتی برای آنها لحاظ می‌شود. محمدعلی زلفی‌گل در حاشیه مراسم افتتاحیه بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی در گفت‌وگو با سالم‌خبر، افزود: خوشبختانه اگر ما به قانون جهش تولید دانش‌بنیان توجه و همه اصول آن را عملیاتی کنیم هدف‌های ما در جهت تولید ثروت و خدمت از علم و فناوری تحقق می‌یابد.

        با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
        سالم‌خبر: واحد تحقیق و توسعه (R&D) شرکت دانش بنیان آوان بهمن شیمی،در مسیر توسعه محصولات دانش بنیان دارویی، یکشنبه 9 اردیبهشت 1403، طی مراسمی  با حضور دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد. بخش R&D آوان بهمن شیمی مجهز به مدرن‌ترین تجهیزات و فناوری‌های روز دنیا بوده و توسط تیمی از متخصصان برجسته در حوزه شیمی و داروسازی در حال توسعه مولکول‌های دارویی است. این بخش وظیفه توسعه مواد اولیه دارویی جدید و همچنین بهینه‌سازی روش‌های تولید محصولات موجود را بر عهده دارد.

        رصد زنجیره تأمین دارو در سامانه تیتک 90درصد رشد کرد
        سالم‌خبر: مدیر کل فناوری اطلاعات و سامانه های سلامت سازمان غذا و دارو گفت: تعداد اقلام دارویی که از ابتدا تا انتهای زنجیره تأمین در سامانه تیتک رصد می‌شوند، ۹۰ درصد رشد داشته است. سعید کاظمی اظهار کرد: از ابتدای راه‌اندازی سامانه تیتک در سال ۹۳ حدود ۹۲۲ قلم دارو از ابتدای زنجیره تا انتهای زنجیره قابل رصد بود که این تعداد در سال اخیر با ۹۰ درصد رشد به ۱۷۲۵ قلم رسیده است. وی افزود: با رصد داروهای حیاتی و استراتژیک در سامانه تیتک می‌توان تا حد قابل ملاحظه‌ای میزان نشت از زنجیره تأمین را کاهش داد تا دارو به دست مصرف کننده اصلی برسد.