در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        صادرات 13 میلیون دلاری فرآورده‌های طبیعی و سنتی در سال 1402
        سرپرست اداره کل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: ارزش صادراتی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل در سال 1402 به 12 میلیون و 900 هزار دلار رسیده است. دوشنبه، 6 فروردین 1403

        عناوین مرتبط
        صادرات 13میلیون‌دلاری فرآورده‌های طبیعی و سنتی در سال 1402
        سرپرست اداره‌کل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: ارزش صادراتی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل در سال 1402 به 12میلیون و 900هزار دلار رسیده است.

        سالم‌خبر: اکنون 67 سال از زمانی که شرکت داروسازی تهران شیمی توسط دکتر عبداله رضاعی و برادران تأسیس شد،‌ می‌گذرد. مرداد ماه سال ۱۳۳۵ نقطه آغاز جریانی بود که تا به امروز هر روز پویاتر از گذشته به راه خود ادامه داده است. تهران شیمی، در ابتدا با واردات کار خود را آغاز کرد و بعد به سمت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی (خمیردندان بیناکا، ادوکلن بامبوس، انواع کرم موزون، شامپو موزون، کرم بهداشتی بوتوکوئیک) رفته و بعد از آن با ورود شرکای جدید به کار ساخت دارو روی آورده است. در سال 1344 تهران شیمی با کارخانجات بهرینگر مانهایم و شمی گروننتال آلمان شریک شد.

        دولتمردان لطف کنند هیچ‌گونه کمک و دخالت دستوری در امور صنایع دارویی نکنند
        سالم‌خبر: نایب رئیس اتحادیه مکمل های غذایی و فعال صنعت دارو و سلامت، گفت: یکی از راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی کشور این است که دولت دستور بدهد تا سازمان غذا و دارو عاجلا نسبت به واگذاری مسئولیت‌هایی غیر از سیاست‌گذاری و رگولاتوری، اقدام و این دسته از مسئولیت‌های کاربردی، تخصصی را به سندیکا و انجمن‌های مربوطه انتقال دهند و از دخالت دادن و واگذاری به غیر خودداری کنند. امیر قلن بر،افزود: قیمت‌گذاری دستوری و عدم ایفای تعهدات بیمه و همچنین مباحث مالیاتی، گرفتاری‌های زیادی را برای صنایع دارویی ایجاد کرده و در این رابطه راهکارهایی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.